Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   5.3   0   61.6   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   1.4
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   6.2   7.35
Józefa Piłsudskiego   7.07   8.77
Tytusa Chałubińskiego   4.75   5.83
Kuźnice   3.76   4.53
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 26.04 05:00
Śnieg
3° / -1° słabe opady śniegu
Nd. 14:00
Słonecznie
12°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
15°
Wt. 14:00
Zachmurzenie
16°
Śr. 14:00
Zachmurzenie
14°
Zdjęcie promujące Zakopane

Kontakt

Urząd Miasta Zakopane

34-500 Zakopane
ul. Kościuszki 13
skr. poczt. nr 111
tel.: (+48) 18 20 20 400
fax.: (+48) 18 20 20 444
e-mail: office@zakopane.eu

Godziny przyjęć interesantów:

poniedziałek 10.00 - 16.00
wtorek 9.00 - 14.00
środa 9.00 - 12.00
czwartek 9.00 - 14.00
piątek 9.00 - 14.00

Konto bankowe:

PEKAO SA
76 1240 4748 1111 0000 4882 8147

Centrala telefoniczna Urzędu Miasta: 18 20 20 400

Krystyna Morawska - główny specjalista, prowadzenie sekretariatu Burmistrza,

tel. 18 20 20 445, pok. 105
e-mail: office@zakopane.eu

Renata Barciewicz pok. 105, tel. 18 20 20 456; e-mail Obsługa sekretariatu Zastępców Burmistrza Miasta Zakopane

Łukasz Dłubacz
tel. 18 20 20 420, pok. 120

Pokój

3

  • Grzegorz Jóźkiewicz - Przewodniczący Rady Miasta Zakopane, tel. 18 20 20 469

Pracownicy

  • Zuzanna Liszkowska – kierownik, tel. 18 20 20 468, e-mail
  • Magdalena Pabis - inspektor, tel. 18 20 20 468, e-mail

Godziny przyjmowania stron

poniedziałek 10.00 - 16.00
wtorek, czwartek, piątek 9.00 - 14.00
środa 9.00 - 12.00

Realizuje w szczególności

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miasta, Komisji Rady, Radnych, jednostek pomocniczych Rady,
  • prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego i udostępnianie go zainteresowanym,
  • przesyłanie Uchwał Rady do Wojewody Małopolskiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej – Zespół w Nowym Sączu,( w Krakowie)
  • przekazywanie Uchwał Rady do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.

http://zakopane.esesja.pl/

Pokoje:

18d, 18e, 18f, 18g

Godziny przyjmowania stron:

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Pracownicy:

  • Agnieszka Święty – Naczelnik, tel. 18 20 20 417 , pok. 18d aswiety@zakopane.eu
  • Piotr Rabiański – Zastępca Naczelnika, tel. 18 20 20 417 , pok. 18d prabianski@zakopane.eu
  • Tomasz Karpiel Główny Specjalista, oświetlenie drogowe, sygnalizacja świetlna i oświetlenie świąteczne, tel. 18 20 20 439 , pok. 18g tkarpiel@zakopane.eu
  • Marek Stopka Inspektor, utrzymanie letnie i zimowe miasta, zarządzanie gminnymi słupami i tablicami ogłoszeniowymi, zarządzanie eksploatacją przejścia podziemnego, udrożnienie studni kanalizacji opadowej i rowów odwadniających, tel. 18 20 20 439 , pok. 18g marstopka@zakopane.eu
  • Renata Oloś – Główny Specjalista, uzgadnianie zasad korzystania z przystanków zlokalizowanych w ciągu dróg publicznych gminnych, uzgodnienia przebiegu linii, wydawanie zezwoleń, zmiany zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych, sprawy zawiązane z komunikacją miejską, tel. 18 20 20 485, pok. 18e rolos@zakopane.eu
  • Marian Łojek – Inspektor, organizacja ruchu, nadzór nad oznakowaniem pionowym i poziomym, wydawanie zezwoleń na wjazd na ulice objęte zakazem ruchu lub zakazem tonażowym, tel. 18 20 20 485, pok. 18e mlojek@zakopane.eu
  • Magdalena Kuś – Podinspektor, wydawanie zezwoleń, zmiany zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych, sprawy zawiązane z komunikacją miejską,                  tel. 18 20 20 422, pok. 18f mkus@zakopane.eu
  • Magdalena Chilla-Latasz – Inspektor, inwestycje dotyczące budowy oświetlenia dróg gminnych, inwestycje i remonty drogowe, tel. 18 20 20 422, pok. 18f mlatasz@zakopane.eu
  • Daniel Bużek – Inspektor, inwestycje i remonty drogowe, wydawanie zezwoleń na wjazd na ulice objęte zakazem tonażowym, tel. 18 20 20 422, pok. 18f dbuzek@zakopane.eu

Pokoje

 8,207,209,215

Godziny przyjmowania stron

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Pracownicy:

Wydział Oświaty

  • Barbara Wilczyńska - Naczelnik, tel. 18 20 20 415, pok. 206, e-mail
  • Katarzyna Machaj – Zastępca Naczelnika, tel. 18 20 20 419, pok. 215, e-mail
  • Katarzyna Karp – Inspektor – tel. 18 20 20 418 , pok. 209, e-mail 
  • Barbara Wajdner – Podinspektor- tel. 18 20 20 418 , pok. 209, e-mail
  • Magdalena Maciczak – Inspektor – tel. 18 20 20 418, pok. 209, e-mail

Referat Sportu

  • Robert Wicher – p.o. kierownika Referatu – tel. 18 20 20 472, pok. 207, e-mail
  • Sabina Janik - Inspektor - tel. 18 20 20 472, pok. 207, e-mail
  • Joanna Gruszka-Kowacz Pomoc administracyjna - tel. 18 20 20 472, pok. 207, e-mail

Referat Spraw Społecznych

  • Magdalena Bryniczka - Inspektor - tel. 18 20 20 467, pok. 8, e-mail
  • Jakub Sikorski – Koordynator do spraw dostępności, tel. 18 20 20 467, pok. 8, email
  • Barbara Dembińska – Podinspektor- tel. 18 20 20 467, pok. 8, email

Godziny przyjmowania stron

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Pracownicy:

  • Monika Palider-Tylka - Naczelnik, pok. 216, tel. 18 20 20 416
  • Anna Ostrowska - wydatki z budżetu miasta, pok. 107, tel. 18 20 20 459
  • Elżbieta Całka - wydatki z budżetu miasta, pok. 107, tel. 18 20 20 484
  • Beata Bubla - księgowość budżetowa, pok. 109, tel. 18 20 20 409
  • Małgorzata Patla - wydatki z budżetu miasta, pok. 107, tel. 18 20 20 459
  • Justyna Bachleda-Folfas - wydatki z budżetu miasta, pok. 107, tel. 18 20 20 459
  • Ewa Cudzich-Stala - płace i ubezpieczenia pracownicze, pok. 109, tel. 18 20 20 409
  • Anna Michałczak - kasa, pok. 4, tel. 18 20 20 407
  • Krzysztof Wacław - budżet miasta, rozliczanie podatku VAT, pok. 107, tel. 18 20 20 484
  • Halina Szczerba - kasa, pok.4, tel. 18 20 20 407
  • Zofia Tyrybon - dochody budżetu miasta, pok. 110, tel. 18 20 20 488
  • Iwona Pawlikowska – opłaty za: zajęcie pasa, mandaty komunikacji miejskiej, księgowanie wpłat z parkomatów pok. 216, tel. 18 20 20 416

Pokoje:

4, 110, 114, 115, 116, 117, 119, 216

Godziny przyjmowania stron:

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Pracownicy:

  • Stanisława Chowaniec - Naczelnik, nadzoruje i koordynuje całokształt spraw w zakresie działania wydziału tel. 18 20 20 408, pok. 119
  • Aneta Jarosz-Zagata - Główny Specjalista, wymiar podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
    od osób prawnych, jednostek organizacyjnych niemających osobowości prawnej. Podatek od spadków
    i darowizn oraz czynności cywilnoprawnych, tel. 18 20 20 488, pok. 110
  • Dorota Cudzich-Chotarska - Inspektor, wymiar podatku na łączne zobowiązanie podatkowe rolników, podatku rolnego poniżej 1 ha, podatku leśnego oraz podatku od środków transportowych. Zwrot podatku akcyzowego. Wydawanie informacji dotyczących ustalenia okresu ubezpieczenia rolniczego dla rolników do KRUS-u., tel. 18 20 20 414, pok. 114
  • Agnieszka Pawlikowska - Inspektor, wymiar podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania podatkowego dla osób niebędących rolnikami (litery A - L), tel. 18 20 20 435, pok.115
  • Magdalena Wszołek - Inspektor, wymiar podatku od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania podatkowego dla osób niebędących rolnikami (litery Ł - Ż)., tel. 18 20 20 435, pok. 115
  • Violetta Garbacz - Główny Specjalista, ewidencja wpłat podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób prawnych oraz ewidencja wpłat podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz łącznego zobowiązania podatkowego dla osób niebędących rolnikami (litery A - J), tel. 18 20 20 438, pok. 116
  • Karina Ziach-Stopka - Inspektor, ewidencja wpłat podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz łącznego zobowiązania podatkowego dla osób niebędących rolnikami (litery K - Ż). Ewidencja wpłat opłaty od posiadania psa oraz opłaty miejscowej zainkasowanej przez osoby prawne,
    tel. 18 20 20 438, pok. 116
  • Małgorzata Trzebunia - Inspektor, przypis opłaty miejscowej zainkasowanej przez osoby prawne, wydawanie zaświadczeń o figurowaniu w ewidencji podatku od nieruchomości oraz zaświadczeń
    o niezaleganiu w podatkach, księgowanie i windykacja podatku tel. 18 20 20 428, pok. 117
  • Teresa Gryglak - Inspektor, ewidencja wpłaty opłaty miejscowej zainkasowane przez osoby fizyczne. Prowadzenie windykacji należności z tytułu grzywien nakładanych w drodze mandatów karnych,
    tel. 18 20 20 414, pok. 114
  • Beata Skupień - Inspektor, ewidencja wpłat za: dzierżawę, wieczyste użytkowanie, sprzedaż, przekształcenie gruntów i nieruchomości, rentę planistyczną, zajęcie pasa, opłatę targową oraz korzystanie z przystanków komunikacyjnych, tel. 18 20 20 416, pok. 216
  • Rafacz Monika - Główny Specjalista, ewidencja opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (litery A - I), tel. 18 20 20 405 , pok. 4
  • Wojciech Kowacz - Inspektor, ewidencja opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    (litery R-Ż), tel. 18 20 20 498, pok. 115
  • Magdalena Bukowska - Inspektor, księgowanie wpłat oraz windykacja należności dotyczących gminnego zasobu komunalnego. Prowadzenie ewidencji osób otrzymujących dodatki mieszkaniowe, tel. 18 20 20 428, pok. 117
  • Aleksandra Stopka-Gadeja - Inspektor, opłata dodatkowa za parkowanie samochodów osobowych na drogach publicznych miasta Zakopane, ewidencja wpłat z tytułu opłaty dodatkowej, sporządzanie wniosków do CEPIK-u wraz z windykacją tel. 18 20 20 405, pok. 4

Pokoje:

205, 226, 227, 228, 229

Godziny przyjmowania stron:

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Pracownicy:

Kontakt elektroniczny wgg@zakopane.eu

  • Aneta Wojciechowska Naczelnik Wydziału Mienia i Nadzoru Właścicielskiego , tel. 18 20 20 426 , pok. 227
  • Maciej Moskwa - Kierownik Referatu Regulacji Prawnej Nieruchomości , tel. 18 20 20 427 , pok. 228
  • Katarzyna Galica - podziały nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, dokumentacja dot. Aktów Własności Ziemi, tel. 18 20 20 427, pok. 228
  • Elżbieta Damięcka - komunalizacja mienia gminnego, regulacja stanu prawnego dróg, tel. 18 20 20 427, pok. 228
  • Anna Czernik – regulacja prawna nieruchomości, tel. 18 20 20 427, pok. 228
  • Katarzyna Frączysta - sprzedaż nieruchomości gminnych, nabywanie nieruchomości na rzecz gminy, tel. 18 20 20 427, pok. 228
  • Magdalena Marek - administrowanie zasobem komunalnym, tel. 18 20 20 421, pok. 228
  • Adrianna Krasoń - sprzedaż nieruchomości gminnych, nabywanie nieruchomości na rzecz gminy, użytkowanie wieczyste nieruchomości gminnych, tel. 18 20 20 427, pok. 228
  • Henryk Maryniarczyk - dzierżawa nieruchomości gminnych, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic i placów, tel. 18 20 20 476, pok. 228
  • Jolanta Rużyczka – prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu Wydziału, tel. 18 20 20 476, pok. 228
  • Aleksandra Staszel – administrowanie zasobem komunalnym, tel. 18 20 20 421, pok. 228
  • Michał Rachwał - administrowanie zasobem komunalnym, tel. 18 20 20 421, pok. 228
  • Zuzanna Stopka - administrowanie zasobem komunalnym, tel. 18 20 20 421, pok. 228
  • Dagmara Szaflarska – sekretariat, uzgadnianie dokumentacji, wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, określanie warunków technicznych, tel. 18 20 20 487, pok. 225
  • Patrycja Szymańska-  uzgadnianie dokumentacji, wydawanie decyzji w sprawie lokalizacji zjazdów, określanie warunków technicznych, prowadzenie spraw związanych z kanalizacją deszczową tel. 18 20 20 429 , pok. 205
  • Maria Szczupalska - wydawanie zezwoleń na handel w pasie drogowym, strefa płatnego parkowania, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego tel. 18 20 20 429 pok. 205
  • Agnieszka Łukaszczyk – strefa płatnego parkowania, abonamenty parkingowe, wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego tel. 18 20 20 429 , pok. 205
  • Marek Węglarz – uzgadnianie dokumentacji, wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, określanie warunków technicznych, tel. 18 20 20 429, pok. 205,
  • Monika Zachwieja - uzgadnianie dokumentacji, określanie warunków technicznych, wydawanie zezwoleń na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, służebności przesyłu tel. 18 20 20 429, pok. 205.



e-mail: planowanieprzestrzenne@zakopane.eu 

Marta Gratkowska – Kierownik, tel. 18 20 20 403, pok. 203

Anna Pawlikowska – procedury sporządzenia opracowań planistycznych, zagospodarowanie przestrzenne, tel. 18 20 20 403, pok. 203

Beata Wojs – sprawy administracyjno-księgowe, odbiór dokumentów, archiwum, tel. 18 20 20 404, pok. 203

Michał Kułach – GIS, zaświadczenia o przeznaczeniu terenu, zaświadczenia o rewitalizacji, wypisy i wyrysy z opracowań planistycznych, tel. 18 20 20 442, pok. 203

Piotr Buczyński – warunki zabudowy, lokalizacja inwestycji celu publicznego, opiniowanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości, tel. 18 20 20 442, pok. 203

Agnieszka Lassak - zaświadczenia o zgodności budowy z MPZP, zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania z MPZP, zagospodarowanie przestrzenne, tel. 18 20 20 442, pok. 203

Bartłomiej Rzepa – procedury sporządzenia opracowań planistycznych, zagospodarowanie przestrzenne, tel. 18 20 20 441, pok. 203

Stanisław Pawlikowski – zagospodarowanie przestrzenne, sprawy administracyjno-sądowe, tel. 18 20 20 441, pok. 203

  • Joanna Staszak - Naczelnik, tel. 18 20 20 425, pok. 220, email: kultura@zakopane.eu
  • Katarzyna Stachoń - Tylka - współpraca z organizacjami pozarządowymi, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji, organizacji imprez kulturalnych i obchodów, inne sprawy wynikające z zakresu działania Wydziału, tel. 18 20 20 436, pok. 219 email: kultura3@zakopane.eu
  • Paulina Kroma - organizacji imprez kulturalnych i obchodów, inne sprawy wynikające z zakresu działania Wydziału, tel. 18 20 20 436, pok. 219
  • Agata Pacelt-Mikler – główny specjalista, miasta partnerskie, tel. 18 20 20 449, pok. 219, e-mail
  • Monika Grzywa - Starszy Specjalista ds. grafiki komputerowej, tel. 18 20 20 451, pok. 218, e-mail
  • Agata Mitoraj – Podinspektor – kontakty z mediami, tel. 18 20 20 451, pok. 218, e-mail
  • Maria Antczak Zakopiańska Karta Mieszkańca, tel. 18 20 20 452, pok. 7, e-mail
  • Magdalena Zapotoczna - Zakopiańska Karta Mieszkańca, tel. 18 20 20 452, pok. 7



Pokoje

210, 211, 212, 213, 223, 224

Godziny przyjmowania stron

poniedziałek: 10.00 - 16.00
wtorek, czwartek, piątek: 9.00 - 14.00
środa: 9.00 - 12.00

Pracownicy:

  • Kontakt elektroniczny wos@zakopane.eu
  • Jan Schwenk – naczelnik wydziału, tel. 18 20 20 410 , pok. 210, e-mail jschwenk@zakopane.eu
  • Alicja Olkuska-Kowalczyk - zastępca naczelnika, gospodarka wodno-ściekowa, decyzje środowiskowe, tel. 18 20 20 411, pok. 211, e-mail aolkuska@zakopane.eu
  • Aleksandra Mazur – główny specjalista, gospodarka odpadami, wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych, likwidacja nielegalnych składowisk odpadów, dofinansowanie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów budowlanych zawierających azbest, zmiana stanu wody na gruncie, tel. 18 20 20 424 , pok. 213, e-mail amazur@zakopane.eu
  • Wiktoria Sąder – podinspektor, likwidacja nielegalnych składowisk odpadów, zmiana stanu wody na gruncie, tel. 18 20 20 424, pok. 213, wsader@zakopane.eu
  • Andrzej Staszak - wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew, programy ochrony środowiska, łowiectwo, ochrona zwierząt, decyzje środowiskowe, tel. 18 20 20 411, pok. 211, e-mail astaszak@zakopane.eu
  • Kinga Pawlikowska – główny specjalista ds. gospodarowania drzewostanem gminnym, pomniki przyrody, utrzymywanie zieleni komunalnej, wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew, tel. 18 20 20 412 , pok. 224, e-mail: k.pawlikowska@zakopane.eu
  • Renata Chyc - Marusarz – utrzymywanie zieleni komunalnej, zwalczanie Barszczu Sosnowskiego - tel. 18 20 20 412 pok. 224 e-mail rmarusarz@zakopane.eu
  • Krystyna Soroczyńska – Ekodoradca, ochrona powietrza, dotacje na wymianę źródła ciepła,  tel. 18 20 20 497, pok. 212 e-mail: ksoroczynska@zakopane.eu
  • Anna Milon – Ekodoradca, ochrona powietrza, dotacje na wymianę źródła ciepła,  tel. 18 20 20 474, pok. 223 e-mail: amilon@zakopane.eu
  • Karolina Skupień – Ekodoradca, ochrona powietrza, dotacje na wymianę źródła ciepła,  tel. 18 20 20 497, pok. 212 e-mail: kskupien@zakopane.eu

Filia Urzędu Miasta Zakopane, 34-500 Zakopane ul. Szymony 17A– Gospodarka Odpadami Komunalnymi

  • Sonia Sichelska – Kierownik Referatu, tel. 18 20 25  635 e-mail: spoplawska@zakopane.eu
  • Magdalena Rataj – gospodarka odpadami komunalnymi, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie kodów kreskowych, tel. 18 20 25 638, e-mail: mrataj@zakopane.eu
  • Małgorzata Stopka - gospodarka odpadami komunalnymi, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie kodów kreskowych, tel. 18 20 25 636, e-mail: mstopka@zakopane.eu
  • Robert Grząślewicz – gospodarka odpadami komunalnymi, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie kodów kreskowych, tel. 18 20 25 634 , e-mail: rgrzaslewicz@zakopane.eu
  • Katarzyna Król-Tomków – gospodarka odpadami komunalnymi, przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wydawanie kodów kreskowych, tel. 18 20 25 627 , e-mail: kkrol@zakopane.eu


Kontakt elektroniczny: org@zakopane.eu

Pokoje:

6, 9, 105, 111, 112;

Przyjmowanie stron:

poniedziałek: 10.00 - 16.00

wtorek, czwartek, piątek: 9.00 - 14.00

środa: 9.00 - 12.00

Pracownicy:

  • Arkadiusz Klecha - Naczelnik Wydziału, pok. 111, tel. 18 20 20 466; e-mail Koordynowanie pracy Urzędu oraz współpracy między komórkami organizacyjnymi, opracowywanie projektów aktów prawnych warunkujących organizację Urzędu, przygotowanie wyborów i referendów, skargi i wnioski
  • Katarzyna Petlińska – Z-ca Naczelnika Wydziału, pok. 112, tel. 18 20 20 432; e-mail Obsługa administracyjna wydziału, prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników, nawiązywaniem, zmianami, rozwiązywaniem oraz wygaśnięciem stosunku pracy, szkoleniami pracowników i praktykami, współpraca z PUP, sporządzanie sprawozdań i analiz kadrowych
  • Marta Kuflik - Podinspektor, pok. 112, tel. 18 20 20 432; e-mail Prowadzenie spraw związanych z aktami osobowymi pracowników, okresowymi badaniami lekarskimi pracowników, urlopami pracowników, kontrola dyscypliny pracy w urzędzie, prowadzenie rejestrów skarg i wniosków, zarządzeń Burmistrza oraz uchwał Rady Miasta
  • Joanna Józaga-Lewińska - Inspektor, pok.112, tel. 18 20 20 432; e-mail Rozliczanie czasu pracy, prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi, informacją publiczną, obsługa wyborów
  • Krystyna Morawska, pok. 105, tel. 18 20 20 445; e-mail Obsługa sekretariatu Burmistrza Miasta Zakopane
  • Renata Barciewicz pok. 105, tel. 18 20 20 456; e-mail Obsługa sekretariatu Zastępców Burmistrza Miasta Zakopane
  • Marta Czekalska - Sekretarka, pok. 6, tel. 18 20 20 401; e- mail Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • Piotr Antczak – Kancelista, pok. 6, tel. 18 20 20 401; e- mail Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • Wojciech Maszląg – Inspektor, pok. 6, tel. 18 20 20 401; e- mail Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • Jakub Germański - Inspektor, tel. 18 20 20 400; e- mail Obsługa centrali telefonicznej, rejestracja korespondencji przychodzącej
  • Magdalena Przeklasa – Starszy archiwista, pok. 9, tel. 18 20 20 492; e- mail Prowadzenie spraw związanych z archiwum zakładowym
  • Marzena Kołodziejczyk – Pomoc administracyjna.
  • Bartosz Klamerus – Goniec.
 

Referat gospodarczy

Pracownicy:

  • Marek Kurek – Kierownik Referatu, pok. 22, tel. 18 20 20 454; e-mail
  • Beata Skrobot - Inspektor, pok. 22, tel. 18 20 20 434; e-mail Prowadzenie inwentarza środków trwałych i przedmiotów nietrwałych pozostających na stanie Urzędu
  • Jan Stoch – Konserwator, pok. 28, naprawy i wymiana sprzętu znajdującego się na stanie mienia Urzędu, wykonywanie prac porządkowych w budynku Urzędu, wokół budynku oraz na terenach należących do Miasta
  • Piotr Danielewicz – Konserwator, pok. 28, naprawy i wymiana sprzętu znajdującego się na stanie mienia Urzędu, wykonywanie prac porządkowych w budynku Urzędu, wokół budynku oraz na terenach należących do Miasta
  • Elżbieta Galica, Maria Gawlak, Katarzyna Pawlikowska, Stanisława Strzałkowska – utrzymanie czystości i porządku w budynku urzędu
  • Zbigniew Motyka, Stanisław Sikora, Stanisław Gąsienica-Mracielnik, Marek Wojtala - wykonywanie prac porządkowych w budynku Urzędu, wokół budynku oraz na terenach należących do Miasta


Referat Informatyki

Kontakt elektroniczny informatyka@zakopane.eu

Jakub Pietrzak – Główny Specjalista, planowanie, monitoring i ewaluacja procesu informatyzacji Urzędu, modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu, zapewnianie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa systemów informatycznych i danych w Urzędzie, tel.  18 20 20 470, pok. 121, e-mail

Bartłomiej Chyc - Inspektor, modernizacja infrastruktury teleinformatycznej urzędu, zapewnianie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa systemów informatycznych i danych w Urzędzie; tel. 18 20 20 470, pok. 121, e-mail

Tomasz Pabis - Inspektor, modernizacja infrastruktury teleinformatycznej urzędu, zapewnianie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa systemów informatycznych i danych w Urzędzie; tel. 18 20 20 470, pok. 121, e-mail: e-mail

Marcin Trzeciak – Młodszy Referent, modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu, zapewnianie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych oraz bezpieczeństwa systemów informatycznych i danych w Urzędzie; tel. 18 20 20 470, pok. 121, e-mail: e-mail



Pokoje:

18, 20

Pracownicy:

Kontakt elektroniczny inwestycje@zakopane.eu lub eu@zakopane.eu

  • Andrzej Haładyna – Naczelnik Wydziału Strategii i Rozwoju, 18 20 20 495, pok. 18b, e-mail
  • Michał Halaczek – Kierownik Referatu Inwestycji, 18 20 20 495 , pok. 18b, e-mail
  • Rafał Stoch - Kierownik Referatu Strategii i Funduszy Zewnętrznych, tel. 18 20 20 482, pok. 21, e-mail
  • Paweł Słodyczka - Główny Specjalista, tel. 18 20 20 480 , pok. 20
  • Anna Szarek – Główny specjalista, tel. 18 20 20 480, pok. 20
  • Anna Mrugała – Inspektor, tel. 18 20 20 480, pok. 20
  • Katarzyna Siarzewska – Inspektor, tel. 18 20 20 480 , pok. 20
  • Danuta Bednarczyk - Inspektor, tel. 18 20 20 496 , pok. 18 c
  • Anna Dębowska - Inspektor, tel. 18 20 20 450 , pok. 21
  • Katarzyna Leks - Podinspektor, tel. 18 20 20 450 , pok. 21
  • Bernadetta Litwin – Główny Specjalista tel. 18 20 20 450 po.21


Pokoje:

9, 10, 15, 16

Godziny przyjmowania stron:

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

e-mail wydziału: wssie@zakopane.eu

Pracownicy:

  • Marta Buńda – Naczelnik tel. 18 20 20 443, pok. 16
  • Katarzyna Popiołek-Zagórska – Główny specjalista, dowody osobiste, tel. 18 20 20 437, pok. 15
  • Marta Kielar-Chowaniec – Główny specjalista, ewidencja działalności gospodarczej, tel. 18 20 20 423, pok. 10
  • Aleksandra Skupień-Rzadkosz – Główny specjalista, dowody osobiste tel. 182020437, pok. 15
  • Marcin Jakubowski – Starszy inspektor, ewidencja działalności gospodarczej, tel. 18 20 20 423, pok. 10
  • Bernadetta Stalmach – Inspektor, ewidencja ludności, tel. 18 20 20 464, pok. 16
  • Karolina Kluś-Wyrostek – Główny specjalista, ewidencja ludności, tel. 18 20 20 464, pok. 16
  • Dominika Kliś - Inspektor – zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, licencje taxi tel. 18 20 20 463, pok. 9
  • Agnieszka Janik-Kołacz – Starszy specjalista – zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, licencje taxi, tel. 18 20 20 463, pok. 9

Dariusz Tokarczyk - Audytor, tel. 18 20 20 483, pok. 108

Małgorzata Korab-Pańszczyk - kontrola wewnętrzna, tel. 18 20 20 483, pok. 108, e-mail

Paweł Styrczula, tel. 18 20 20 483, pok. 108

Małgorzata Musiał-Fecko - Radca Prawny, tel. 18 20 20 453, pok. 113, e-mail

Joanna Posadzka-Gil - Radca Prawny, tel.  18 20 20 440, pok. 205, e-mail

Kontakt elektroniczny: przetargi@zakopane.eu

Ewa Stasik - Kierownik, tel. 18 20 20 448, pok. 8, e-mail

Agnieszka Pancherz - rejestr zleceń i faktur, tel. 18 20 20 430, pok. 7


Dominika Majerczyk - prowadzenie procedury o udzielanie zamówień publicznych, tel. 18 20 20 430, pok. 7

Cezary Michno Miejski Konserwator Zabytków, tel. 18 20 20 473, pok. 214, e-mail

Małgorzata Staszel, tel. 18 20 20 473 , pok. 214

Bogusław Ożański -  tel. 18 20 20 431 , pok. 1

Barbara Kołacz, tel. 18 20 20 450, iod@zakopane.eu, pok. 18e

Kontakt elektroniczny: bhp@zakopane.eu

Pokoje:

112;

Przyjmowanie stron:

poniedziałek: 10.00 - 16.00

wtorek, czwartek, piątek: 9.00 - 14.00

środa: 9.00 - 12.00

 

Kontakt: 18 20 20 478 (telefon całodobowy), mail: sm@zakopane.eu

Siedziba Straży Miejskiej mieści się na ul. Chramcówki 35

Pracownicy

  • Leszek Golonka – Komendant, tel. 18 20 00 044
  • Józef Szyszka – Zastępca Komendanta Straży Miejskiej

Funkcjonariusze Straży Miejskiej: Grzegorz Bizoń, Grzegorz Chorąży, Tomasz Herman, Paweł Jędrzejewski, Szymon Kil, Marcin Klimek, Wojciech Król-Tomków, Wiesław Lenard, Dominik Potoczek, Stanisław Sikoń, Grzegorz Stępiński, Maciej Stoch, Janos Sultis, Adam Ślusarczyk, Bartłomiej Święchowicz, Adam Święty, Grzegorz Zawiałów, Henryk Ziemianek

Pliki do pobrania

Kontakt elektroniczny usc@zakopane.eu

Katarzyna Wasilewska - Kierownik, tel. 18 20 20 475, pok. 11

Anna Krzeptowska-Sabała - Zastępca Kierownika, tel. 18 20 20 465, pok. 11

Agnieszka Gąsienica-Samek - stanowisko ds. urodzeń i zgonów oraz wydawania odpisów, tel.  18 20 20 465, pok. 11

Emilia Skupień - stanowisko ds. urodzeń i zgonów oraz wydawania odpisów, tel. 18 20 20 465 , pok. 11

192 88, całodobowo

Jeśli masz problem - zadzwoń - 192 88! Wspólnie zastanowimy się, co można zrobić w Twojej sytuacji.

Każda osoba niezależnie od wieku, wykształcenia, statusu społecznego, która przeżywa trudności życiowe może zadzwonić do Telefonu Zaufania.

Telefon zaufania 192 88 działa codziennie, także w dni wolne od pracy i święta w godzinach 18.00 - 22.00. 
Możesz anonimowo i bezpiecznie porozmawiać o tym, co Cię trapi. Nie zostaniesz zapytany o nazwisko, dokładny adres, miejsce pracy czy wygląd lub inne dane.

Telefon Zaufania stanowi oparcie dla osób dotkniętych osobistymi problemami, które nie chcą lub nie mogą dzielić się nimi z rodziną czy znajomymi, a próbują pokonać własne osamotnienie. 
Pomocy udziela zespół życzliwych i zaangażowanych specjalistów z różnych dziedzin. Dyżurni w Telefonie Zaufania działają poprzez uważne wysłuchanie i rozmowę z każdą dzwoniącą osobą, gwarantując anonimowość. Nie oceniają, nie krytykują ani nie potępiają oraz unikają wszelkiego nacisku religijnego, politycznego i ideologicznego.

Telefon zaufania nie zastępuje terapii ani działalności grup wsparcia.

Działalność Telefonu Zaufania jest finansowana ze środków Miasta Zakopane.

  • tel. 18 20 01 223 - TESKO; w godzinach pracy Urzędu tel. 18 20 20 439 , pok. 18g

Arkadiusz Godula – Główny specjalista ds. zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych, obrona cywilna, zarządzanie kryzysowe, sprawy związane z obronnością, tel. 18 20 20 431, pok. 14,  e-mail: agodula@zakopane.eu

Pełnomocnik Burmistrza Miasta Zakopane ds. rozwiązywania problemów alkoholowych

Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13. pok. 214

Dominika Jerzmanowska tel. 18 20 20 440


Sekretarz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

mgr Katarzyna Halińska - Cudzich


Przewodniczący Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, ul. Słoneczna 3

Władysław Przybylski

porad udziela: Czwartek 1400 – 1800